Vitaj na Blogu

Svadba

26.05.2021

 1. Deň . Pablo a Amanda  chystali svoj veľký deň .  " Cítim sa nervózna  kde viem že o par dni sa berieme " Oznámila Amanda Pablovi . Sedela na stoličke a písala  nejaké veci o svadbe .  Amanda oznámila pablovi že je tehotná .  Pablo bol rad že bude otcom  " vieš čo to bude "  bol štátny zobral ju do naručia a vybozkával ju . "Počkaj pomaly " Pablo bol cely bez seba . Amanda chystala svadbu .  " Mame všetko potrebne "  Ešte možno nijaké veci treba  zohnať a bude všetko " ozvala sa Amanda " A čo hostia " Odvrkol Pablo .  " Zopár ľudí  prídu  nebude to nejaká vilka svadba "  To nevadi " odvetil Pablo " Z mojej strany príde len moja mama  a sestra " No z mojej strany prídu  Rodičia a  sestra  a Bratranec  ktorý by bude mojim svedkom"  Aha to je fajn " odvetila Amanda .   Prišlo oznámenie Amanda  bola z toho  šťastná  že ho môže už poslať .  Spoločne sa vybrali do mesta kde si Amanda išla vybrať svadobne šaty . Medzi tým Pablo si odskočil a išiel vybrať svadobne obrúčky . Amanda si pozrela šaty . Vyskúšala si  odmerali ju a vybrala si ich .  Medzi tým prišiel aj Pablo . " Tak čo ako máš vybraté " áno mám "  podal jej ruku a odišli spolu " Dovidenia "   Zašli do Lahodnej Cukrárne kde si vybrali rôzne zákusky .   " Chcem jednu veľkú tortu  zopár  zákusok " Odvetila Amanda "  prstom ukázala čo chcela .  " Kedy bude svadba aby sme vedeli spraviť tortu " Bude o štyri dni " To stihneme " Ozval sa predavač . Amanda bola spokojná že všetko prebieha v poriadku . 

2. Deň . Prišli Rodičia Amandy  . "Dcérka moja krásna ty sa o par dni staneš krásnou  nevestou "  odvetila jej . Boli v dome u Pabla a Amandy tam bude oslava tam sa bude oslavovať .  Prišiel jej otec Chytil jej ruky a povedal je  " Zlatko ma ta rad  budú v živote šťastná stým Pablom " Dakujem ti otecko " a dal je bozk na čelo . Medzi tým prišiel Pablo  privítal sa s rodičmi .  A požiadal ich aby tam zostali počas dná kde bude svadba .  V ten deň ešte Amanda išla ku krajčírke aby si zmeral šaty . Aby boli dokonale . V dome u Pabla bola upratovacia služba  upratovali jeho dom .  Na večer prišla jeho Matka . 


3. Deň   V Dome od raná upratovali upratovačky a chystali tam oslavu . " Kde je Tibor " Ozvala  sa Amanda " Išiel preč " Ozval sa otec " stali pri dverách kde pomáhali  s výzdobou  . "Videl si Pabla cely deň ho hladam a nevidela som ho "  " Nie dcérka moja nevidela som ho . Pablo  odišiel  z domu keď všetci upratovali tak ho nebolo vidno .  Pablo bol vyzdvihnúť prstene  a zákusky .  Vonku trúbilo auto  , všetci sa rozbehli von čo sa deje . Amanda bola prvá ktorá otvorila dvere . Hneď išla za ním  a zobrala krabicu a išla s ňou do kuchyne . " Výborne  zákusky už máme doma "  Si zlatý láska " Odvetila pablovy .   Potom prišiel Tibor . " No kde si bol hladila som ta "  Tibor sa len na ňu pozrel a išiel za ňu . do Kuchyne . Tibor bol je Bratranec .  " Vieš o tom že budeš mojim svedkom na mojej svadbe "  Vedel o tom tak len odvrkol " viem" a odišiel do zadnej miestností .Tam  si sadol  z vrecka si vytiahol mobil a hral sa .  V dome boli cela jeho rodina .  Ešte v ten deň si Amanda išla pre svadobne šaty .  

4. Deň   skoro ráno sa Amanda zobudila  a chystala sa svoj deň  " Mami cítim sa nervozna " Neboj sa zlatko to prejde . Amanda sedela na stoličke a upravovala ju matka . Spravila jej vlasy ale aj mejkap . Cely ten čas kde tam boli sa sa točili okolo nevesty .  Ked bola hotová sa pozrela do zrkadla . " Wau som Nádherná dakujem ti mami " Len prosím nezačni plakať "rýchlo je odpovedala .  Potom ju zobrla za ruku a išli dole po schodoch . " Kde máme ženícha " odvetila  matka    všetci pozerali okolo domu a nikto ho nevidel " Ja som ho videla  išiel okolo domu  " Ozvala sa žena ktorá tam stala . Pablo otvoril dvere a  vydeľ Amandu stáť pri schodoch  bola taká nádherná .  Tak teda spolu všetci išli do Kostola . Ked prišli tam Pablo tam už stal .Začala hrať hudba . Potom prišla Nevesta  pomaly vychádzala do kostola .Ked prišla svojmu Pablovy otočili sa k farárovi  a konala sa svadba .  Ked skončila Svadba všetci sa zhromaždili vonku  spojili si všetci ruky aby novomanželia  mohli tadiaľ prejsť  vonku vyhrávala hudba a všetci sa radovali . " Idem vyhadzovať kyticu "  Hodila ju . Chytala ju jej sestra  usmiala sa a nahlas odvetila " Mam ta rada " Potom sa veštci pobrali na oslavu ktorá sa konala v dome . " Tak poďme " Odvetil  Pablo . Prišli tam  a oslavovali . Medzi tým sa všetci posadli na svoje miesto  . Novomanželia sa postavili s rozkrájali si tortu . Bavili sa skoro do večera  tancovali a spievali . Bola Zábava . Potom nad Ranom sa išli na  svadobnú cestu .  Koniec 

ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky