Vitaj na Blogu

Realita a zmena 

08.05.2021

Prešiel jeden rok   a Marek  sa uzdravil . Marek   mal vzťah s Daniela  . Spolu aj bývali v jeho dome . "Zlatko" kričala daniela na Mareka "  "Áno čo daniela čo sa stalo " zavolal Marek "Len hladam svoju kozmetiku nevidel si ju " Marek sa len po usmial a len po tichu si povedal "ach tie baby " Za chvilu Daniela  za krčila na Marek "už ich mám nemusíš hľadať " Daniela stala pri zábradlí kde kričala .  Marek si sadol v obývačke a  chvilu oddychoval . Zatiaľ sa  Daniela prestehovala  do izby  kde bude spať . "Kde je vlastne Nina  " ozval sa Marek .   "Dlho som ju nevidel ako sa o mňa starala a potom zmizla   nepovedala mi nič len tak sa vyparila " Daniela prišla dole za Marek  " Načim rozmýšľaš Láska " Pamätáš sa na Nina " Jasne že áno a čo je s ňou " No že som ju nevidel a chyba mi vieš starala sa o mňa cely ten čas bola pri mne " Zostal smutný . Skoro mal na krajíčku slzu " si ho pritiahla k sebe a hladka ho  a po šepkala mu "ja je teda zavolám " Dobre Dobre budem velím rad kde je zavoláš " Marek bol šťastný že bude zas vidieť Nina " Zatiaľ sa Marek  išiel Ľahnúť  a daniela  zostala sama Zodvihla telefón a vytočila číslo . Medzí časom . Prišla Karolína  . "Sadni si Karolína musím ísť zavolať Marek  " Karolína tam sedela a popíjala čaj . Daniela  prišla dole za Karolínou "Kde je Daniela " ozvala sa Karolína " Vieš ešte spí a nechcem ho budiť " No dobre tak mu teda povedz že som tu bola a že ho pozdravujem " daniela sa len uškŕňala a s úsmevom dodala " Samozrejme " Karolína teda išla k dverám . " Tak zatiaľ Ahoj " Odvetila jej daniela  len ruku dvihla a zakývla jej " a  hned zatvorila dvere a otočila sa pri schodoch stal Marek  "no si si famózna dakujem ti " Áno  to viem  "usmiala sa a išla hned k nemu a dali si Bozk .  Marek Daniela  boli pre seba stvorený . 


Prešiel Mesiac - Pablo začal pracovať býval doma malo kedy . Amanda sa len starala o domácnosť. Ked bol Pablo doma tak sa aspoň rozprávali . Po čase sa to zmenilo . Pablo musel ťahať aj nočne zmeny "Zlatko prepáč ale mám nočne " napísal je na lístok a išiel do roboty . Amanda sa ráno zapudila a uvidela lístok " No čo má steblu robiť " Amanda sa teda zobudila a prehodila si vlasy a išla sa umyť a spravila si raňajky . Potom trocha upratal dom . Pri Upratovaní mala pustenú hudbu A pritom si aj spievala . Potom kde upratala tak si zbalila veci na cvičenie a išla na jogu . "No dobre ja idem cvičiť " zobrala sa a odišla z domu . Medzi časom Pablo prišiel domu unavený a a vyčerpaný . po schodoch sa nejako dostal hore a vyzliekol sa a ľahol si do postele a hned zaspal . Pablo pracoval v jednej Agentúre kde boli aj nočne čiže musel pracovať . Mal prísnu šéfku ona bola prísna . Bol skoré ráno a Pablo už bol na nohách "Dobré ráno zlatko "odpovedal ale Amanda tam nebola . Bol čudne že Amanda nebola doma cez noc . Tak pablo jej hned zavolal " Nedvihla to " čo sa stalo prečo nedvíha " Pablo teda zavolal do práce že nepríde . Jeho šéfka bola na neho vždy prísna aj teraz kde je volal . Pablo mal na ňu nervy a zakričal na ňu " už ta mám plne zuby a položil mobil . Bol cely bez seba sadol si do Auta a pustil si hlasno hudbu . Prišiel k domu kde býva Karolína . Búchal je na dvere "Halo Karolína otvor dvere " čo je ticho veď spi " kto spi veď Amanda bol zaskočený a čo tu robí pod sadni si a ja ti poviem všetko " Sadol si teda na gauč aj Karolína . Tak povedz čo sa stalo . Sadla si blízko neho a povedľa "Chýbaš mi " a potom sa odtiahla a sadla si ďalej Vzdychla si . "No dobre poviem ti čo sa deje " Chodíš na nočne vieš a Amande to asi vadí a k tomu sa ani nerozprávate tak si myslela že máš milenku a včera večer prasla ku mne s plačom že ju poodvážaš " s hnevom dodala poodvádzaš ju aj mňa " Ako si to môžeš myslieť nie vôbec " a ja teraz chodím do prace a mám tam strašnú šéfku ktorá si na mňa sadla a otravujem na a k tomu my dáva nočne vieš preto som taký podráždený " Pablo už nebol s toho nervózy bol normálmi človek ktorý sa uzdravil . "To je od teba statočne že pracuješ a kde "odvetila Karolínina "V jednej Agentúre " povedal Pablo . Uzatvoril to teba a zobral si Amandu domu . Pokračovanie na Budúce


ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky