Vitaj na Blogu

Veľká Záhada  je odhalená

09.02.2021

Pri ceste stali policajti aj Poručík zobrali do Auta daniela  aj filip na policajne oddelenie .  Ked prišli na políciu hned daniela  zbadala Karolínu a hned sa objali " No konečne sme vás našli " odvetila Karolína "Kde ste  boli čo sa stalo " mala veľa otázok . Poručík chytil Daniela za ruku a odtiahol ju. Zobral ich na vyšetrovanie prípadu  nech sa dozvie viac čo sa stalo . Alex si sadol na stôl  a  zdvorilo   sa pozrel na poručíka a zanôtil mu " Mňa donútil aby som vám zavolal "  Pozrel sa na Alexa a povedal " No Myslel som si že to bude vy " a čo ešte vám Marek  spravil ako vás prinútil   ísť  do vozidlá alebo ste išli sami  "  obi dvaja sa pozreli na poručíka , Alex sa postavil zo stola a hned si sadol na Stoličku a medzi tím si Daniela vydýchla  . "No dobre ja vám to teda poviem " Zdôraznil filip . " Je to náš priateľ  " Áno dobre ako je môžeme že váš priateľ vás a vašu priateľku uniesol  " filip stíchol .  " No čo sa stalo potom " Odvetil Poručík . ( Celý Príbeh Rozprával len filip)   "No dobre dajte mi trochu vody a nechajte daniela odisť z tejto miestnosti " Poručík teda odviedol daniela  a  dal mu pohár vody na stôl  . Alex pokračoval . " Ak som už spomínal bol to náš priateľ  pozval nás do jeho domu bol  veľkolepý   Daniela bol milí a pozorný . Ukázal nám celý dom . Potom som už len cítil že ma niekto ťahá k zemi oči som mal prilepene čiže som nič nevidel . Zrazu som len počul slová  Pustite ich  čo to robíte zachrante nás . Poručík bol zrazu zmätený " Bol tam ešte niekto okrem vás ozval sa poručík  " nevidel som nikoho "   prepáčte že vám skáčem do reči a čo Daniela   " Nejako som ju  prehliadol necítil som ju okolo seba asi tam   nebola " Na to si Alex utrel čelo  vzdychol . " No to nám zatial stačí a poznáte Karolínu "Odvetil  Alex stíchol  "Poznáte ju " Áno je to moja Priatelka a daniela  sestrenica " Poručík Daniel bol zaskočený že čo to hovorí  " No Karolína bola kedysi mojou prvou láskou a potom sa to skončilo " povedal Alex poručíkovi " No dobre nechcem viac vedieť " Bol Nahnevaný zo zúrivosti si kúsal nechty a mal spotene ruky Poručík sa medzi tým prechádzal a rozmýšľal nad Karolínu "Je vám niečo poručík vidno ste nervózni "Nie nie hovoril "rýchlo sa vytratil a išiel  do svojej kancelárie  . Tam sedela Karolína na stoličke bola pokojná videl ju tam . Stal tam  nehybne " čo sa stalo  Daniel " Nič nehovoril  . Halo daniel stalo sa niečo " Odvetila Karolína . Stále tam len stal a nič  nehovoril . Potom len podišiel  k nej a pohladkal ju na Tvár a povedal  je " To asi bolo dávno že " o čom hovoríš  daniel " Nič Nič len tak. Potom si uvedomil že tam zostal Alex sám . " už musím ísť pá " 


Išiel do vyšetrovanie  kde  bol filip . Sabol si ."Ešte niečo z príbehu " odvetil Poručík . filip tuho rozmýšľal nad príbehom a nevedel čo odpovedať . " Tak čo bude niečo či nie " Pozreli si do oči a filip  mu povedal  " teraz potrebujem trochu oddychu " Poručík ho vzal do kancelárie tam si ľahol na gauč a pospal si . Medzi tím si zobral daniela a chcel počuť jej verziu . " Slečna Daniela vy ste tiež bola unesená ako ste to vydržali " Ja som bola v dome nič som nepočula žiadny krik . "  A vedeli ste že ste bola unesená " odpovedal je Poručík . "Áno bola to na druhý deň " Poručík bol zmetený ." Ako to že si nepamätáte čo sa dialo  v prvý deň " Odvetil Poručík . " Jeho Dom Bol veľký a páčil sa mi  bola som zaujatá  jeho krásou  " Prišla som celý dom na koniec som išla do kuchyne zostala som hľadaná  ani som neverila vlastným očami   v kuchyni bolo veľké jedlo a veľa pitá  tak som sa do toho pustila "   Zrazu som Len cítila silný tlak ako kedy ma nikto ťahal po zemi .  Ale pamätám sa že som niečo niečo len videla . Bol to len síce len odtieň Marek ktorý bol blizko mňa . Ako kedy ma chcel pobozkať " zrazu len odišiel a potom zas nič mala  som výpadky len som niečo stále pila niečo mi dával piť "  Poručík je na chvilu zastavil  "dobre to zatial stačí " chvíľku si oddýchnite.  Po chvíľke začala rozprávať . " No sedela som na stoličke bola som zaviazaná cítila som to " Cítila som vôňu Marek ako kedy bol blizko pri mne. " Počula som že niečo spadlo išiel sa asi pozrieť čo sa deje " Marek si prehodila vlasy . A zaujato sa pozrela na  poručíka. Poručík je odvetil  " Aj ste niečo videla " Bohužiaľ nie mala som  zaviazane aj oči .ale som len cítila že ma niekto hladka a a bozkával mi ruky  " Hm  bola to celkom prijemne " Daniela  sa začervenala . Poručík bol ticho ." a potom so len cítila zas jeho vôňu . asi potom odišiel . ." Potom  sa ozval Poručík " A čo potom ste spravili " No nič sedela som tam  "A vedeli ste kde ste boli  ozval sa poručík . ." Len som  vedela že ma uniesol Marek  ale nevedela som kde ma  dala a vedela som že to bol on čo ma bozkával ." Odvetila mu Marek . .Poručík sa je opýtal :Vy poznáte Marek ! daniela sa pozrela na Poručíka a v tej chvíli povedala " Bol to len priateľ zo španielska len sme dorazili na miesto a zrazu som nevedela kto to je ale potom mi to udrelo do hlavy jáj veď je to Marek " A potom ma bokom odtiahol a dala my bozk " No to " odvetil Poručík tak vy ste boli pár a čo teba Alex on čo " To by bolo na dlho " ste tu aby ste všetko povedali   ste na na polici tak teba hovorte  bol  nervózny a chcel aby mu to povedľa " Tak dobre  teda ozvala sa Daniela "Filip bol Mojim Priateľom nič viac " A chcel ma zoznámiť s jeho rodnou ktorá žije španielsku ." No dobre teda po usmial sa Poručík .


Poručíka ale zaujímalo ako sa spoznali s Marekom  tak sa je to rovno opýtal " Ako ste sa spoznali sa Marekom  "  Daniela  už bola unavená s toľkých otázok tak len pokrútila hlavu a len povedľa " som unavená " No dobre teda choďte si oddýchnuť . Ked prišli do kancelárie filip už bol hore a vymienila si  mesta ,Daniela  si pospala a filip len potreboval Kávu , "Tak čo budeme pokračovať" odvetil poručík filipovi   Nejako sa mu nechcelo sadol  si na stoličku  . (Boli pri kancelári z vonku aby sa mohla Daniela  vyspať )  A filip si teda sadol a pri seba mal kávu držal ju v rukách  Poručík si k nemom sadol . "Nechce sa vám " Ani moc nie kedy nás psutie domu " odvetil A Filip  .  Poručík si stal vedľa neho jeho postoj bol pevný . No a povedal mu " Potrebujem ešte nijaké odpovede a nijaké mena " filip sa len začudoval a ozval sa  "Aké mena potrebujete  "Stratil sa jeden muža  nevime ho najesť  podlá iných ľudí sme ho skoro mali ale ušiel mám " No dobre a koho ide možno vám nijako pomoc a mate jeho fotku alebo niečo " Poručník zabudol že sa o ňom  písalo v novinách tak hned šiel do svojej kancelárie ale po tichu  a vytiahol zo zásuvky noviny a zatvoril dvere  . "Tu je všetko napísané . filip si prečítal (Este hombre estaba en el servicio médico y se perdió ) španielske vydanie spravil takéto nadpis ( Tento muž bol v lekárskej službe a stratil sa) . . . . a To mám nejako pomôcť . Alex sa cítili Nervózni . ."Ale viete oko ide "  Poručík si noviny zamotal a dal si ich pod opasok . " S nervóznym hlasom sa Alex ozval " no tak mi poviete o koho ide alebo čo ".Nemôžem vám zatial povedať o kom ide ešte nie kde príde ten správy čas " Tak ako chcete odvrkol a odišiel k Daniela  .Medzi tým prišla Karolína . Hneď videla Daniel a hned sa objali Po tichu filip otvoril Dvere a videl že sa Karolína objíma  Poručíkom a videl ako sa aj bozkávajú . filip bol s toho zmetaný  . 


Pokračovanie na Budúce 

ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky