Vitaj na Blogu

Pre  toho dokonalého 

15.09.2022

len  jedna veta znie krásne lebo je len osobná veta  ktorá ty chce len poskladať tie slova ktoré sú vždy najkrajšie .Aké sú tie slova ? Zbožňujem ta  ta si pre mna ten najlepší človek na svete .  tieto slova  sú vždy pre mňa tie najkrajšie na svete ktoré môže človek povedať tomu koho ma najradšej na celom svete . Pre mna to je jedna osoba .  a pre vás ktorá . je ta najlepšia osoba na celom svete . To meno vám nepoviem lebo je tajne . ale vaša tajne meno je vždy v srdci nikto vám to nezoberie len vy ho mate uložene v srdci nikto iný nie je vo vašom srdci , v mojom  srdci koluje jen jeden muž ktorý je pre mňa výnimočný a je pre mňa úžasný a dokonaly a vždy bude v srdci . A vy viete že ktorý muž je vo vašom srdci ? 

ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky