Vitaj na Blogu

Niečo sa Deje 

16.06.2021

V jednom okamihu sa všetko stratilo  neviem prečo . Niečo sa zmenilo ale viem že cítim že ta stále milujem .Nechápem niektorým iným veciam  ktoré sú ale viem že sa niečo pokazilo je to v tebe alebo vo mne ?  Neje to smútok len niečo temne niečo sa stalo cítim to . Neprítomnosť cítim že viem že si sa stratil a neviem ta najesť úzkosť je vo mne. Niekedy cítim tvoju prítomnosť niekedy  sa vytratí  . Zalieva ma úzkosť napätie  a moc kde neviem kde si strácam sa v duši .Ale viem že všetko je už dobre strata a úzkosť zmizli  a viem povedať že ta Ľúbim.   A viem že všetko je už dobre. Viem že tvoja prítomnosť je na blízku v mojich rukách si ju našiel .  Duša môže klamať alebo nie .Všetko mi hovorí čo sa deje .   Láska ma spaľuje kde ta vidím  . Horí mi srdce spaľuje ma cele moje telo ale predovšetkým mi horí len srdce len  pre teba . Túžba je veľká  . Cítim ako mi bije srdce na poplach . Myslím na teba  dnou i  nocou  všetko na vôkol je mi  známe. 


Stále viem že moje srdce bije  len pre teba .(Slzy vyčistia dušu ) Viem že mi chýbaš  stále viac a viac a kde si . Cítim tvoju prítomnosť cítim že si tam viem že každým dnom myslím na teba . Viem že si tam niekde cítim to . Ale viem že si poriadku to cítim v srdci .  Viem že  mi chýbaš  láska .  Cítim že moje srdce patrí  tebe.  Viem že mlčíš  nič nehovoríš  ale ja viem že si tam niekedy v hĺbke duše ta cítim.  A Stále hovorím že  duša môže klamať  nie alebo áno ! Občas srdce zabolí . Chýbaš mi láska . Každý potrebuje svoju slobodu . Ale viem že aj tak cítim že si tam .   Cítim že povieš slová ktoré chcem počuť možno si to nahováram alebo nie   neviem  prečo je to tak . Ale viem že my chýbaš .

ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky