Vitaj na Blogu

Horúci dotyk lásky  

14.06.2021

Horúci dotyk ma duši mám kde si smutný nebud prosím láska .Cítim nepokoj v  mojom srdci lebo viem že ta milujem .   Silný blesk udrel do môjho srdca ako hrom aby videl  že ta niekto skutočne miluje .  Znie to ako pravda alebo len lož nemyslim si lebo viem že moje srdce patrí len tebe . Poviem ty len pravdu že moje srdce ta chce nie je to len prázdny sľub  skutočne viem že nad ránom ty poviem dobre ráno . (  I kde píšem teraz viem že moje srdce  bije na poplach )  Tak sa prosím nezlosti  , ja za to proste  nemôžem  že mi moje srdce bije pre teba .   Všetky krásne slova  som už dnes použila ako ty môžem  darovať   svoje srdce  . Lebo je to čo chcem ti dát je len to jedno a to je horúci Dotyk lásky  . 


Na dosah šťastie  si ma zaujal s tvojimi modrými očami  . Smútok duši v srdci nemaj.   Neboj sa  že ti otvorím moje srdce   lebo ono vie komu patri komu nie.   Horúci dotyk lásky mi opätuj  i ja budem ta mat  v srdci .  Tá láska je nekonečná . Cítim túžbu vo svojom srdci i kde viem že  to bude pekné . Viem že si mi do srdca vnikol hlboko do žil  i do hlavy neustále   ta v srdci mám . Viem je to blaznive    ale je to tak  skús  sa na to pod zviesť  že  je to tak hovorím ti to čistím srdcom .  

ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky