Vitaj na Blogu

Prvé Vianoce 

03.12.2022

Dnes som začala vyberať darček pre svoju mamu aby som je mihala dat pod stromček .Ano vedela som že to budu naše prve Vianoce lebo sme sa pred nedávnom presťahovali  do nového domu a boli to naše pravé dojmi z nášho bývania .Moja maminka bola  velmi rada že mame nový byt a že budeme prve Vianoce oslovovat v našom byte . Ja som si pripravila menšie vstúpenie ktoré som jej ukázala . Prišli tie vysnovane naše prve Vianoce .Kde som mohla dat darček pod našim stromčekom . Náš stromček bol mali ozdobeny ale výstižný a pekný :Spočítala som som ich očami kolo tam boli darčeky .  minimálne 1O darčekov len som nevedla komu môžu patriť lebo sme boli len my . 

Vianočný darček
Vianočný darček

Nás ozdobený stôl s jedlom  sme mali   dobre jedla a minimálne sme boli len dve .  Moj darček pre moju mamku bol  zabalený v modrej krabičke s bielu stužkou a bol pod stromčekom . Ano videla som že tam bolo ich vela tých darčekov ale nevedela som komu patria nepýtala som sa . Naše Vianoce boli  užasne skvele každá vianočná pesnička či koleda bola počuť do  daleka.  Mali sme otvárať už vianočne darčeky . Každý darček bol inak zabaleny ale boli výnimočne s tým že boli možno vyrobene z lásky . Ja som prvá zobrala svoj darček a dala som ho svoje mamke . Dala si ho na kolena a pomalý  ho otvárala . Ked ho otvorila  bola užasne skoro je  tiekli slzy po tvári kde zbadala čo  bolo v tej krabici . Bola tam náhrdelník s  retiazkou a jej iniciály s menom . Potešila sa moc a ďakovala mi že som jej kupila . Potom mi dala moja mamka tiež darček . Dala som si ho na stvol a pomaly otvorila bol tam sada štetcov a farieb a plata na obrazy . Bola rada že som dostala toto lebo rada maľujem obrazy .Mama mi ukázal že tu máš ešte ďalší darček a ešte jeden , ja že čo . Ja som neverila že som mohla dostala toľko darčekov tak som postupne otvorila ďalší . Krabica bola dost veľká tak som ju otvorila . Videla som tam ďalšiu krabicu s nadpisom Puzzle . Bola  som užasne neverila som rada skladám puzzle . Moc som ďakoval svoje mamke  . Další darček som už moc nezvládla bola som už moc dojata a skoro my tiekli slzy ale otvárala som krabicu veľmi pomaly že čo tam bude bola to sice menšia krabička otvárala som ju bola som v úžase  bol tam náhrdelník s prsteňom a náramok . Neverila som toto boli  tie najkrajšie Vianoce ktoré som zažila .  Dakujem za krásne Vianoce 

ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky