Vitaj na Blogu

Top 10 Herci a Speváčky 

10.02.2021

Editoriál o tom ako vnímam hercov a herečky 


Sú to moji idoly sú to naj ľudia ktorých mám rada. Rozdávajú lásku a sú  jedinečný . . Každý človek mám v sebe niečo čo vie chytiť za srdce a vie pocítiť tuhu a cit . Takže aj mne niektorý herec alebo herečka je mi milá alebo ju mám rada .  Je to taký môj predslov o tom ako ja vnímam hercov a herečky že ich obdivujem a mám ich rada a preto som dala Top 10 . Aby ste videli koho mám rada.( Ale som si to rozdelila 5 hercov a 5 Herečiek  a plus k tomu aj menši Bonus .

Top 5 mojich Hercov 

  1. Přemysl Boublík
  2.  Noël Czuczor
  3. Patrik Vyskočil 
  4. Alexander Batra 
  5. Marián Mitaš 

Toto sú podlá mňa najlepší Slovensky herci  (Ps jeden Čech dúfam že nevadi )



Top 5 mojich Herečiek 

  1. Kristína Svarinská 
  2. María Bartalos 
  3. Karin Hajdu 
  4. Mirka Pratlová 
  5. Barbora Švidraňová

A to sú podľa mňa najlepšie Herečky 


Ako som sľúbila ten Bonus sú moje naj filmy ktoré som videla : Trhlina , černobyľ 

ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky