Vitaj na Blogu

Spomienka zo srdca

23.06.2021

Moje srdce patri tebe a tuží po tebe chveje sa kde počuje tvoj hlas .Prečo mi horí srdce   asi preto lebo má spaľuje nekonečná láska . A kde sa niečo deje tak viem že mi to srdce napovie . ( Viem že dnes si mi strašne chýbal )  Myslím si že mám v seba dar kde cítim teba ( alebo nie - povedz mi to ty ako  to je . Lebo inač  si to neviem vysvetliť . Dnes  si otvoril moje srdce do hĺbky až do duše  a vzbudil si vášeň a všetko pekne .Da sa povedať že som sa Zas Zamilovala  a moje srdce len bilo ako dive  nervozita a všetko v tom bolo . Cely ten čas bol pre mňa neskutočný .   Neskutočná sila je vo mne kde viem že si hlboko mojom srdci . Srdce mi stále bije len pre teba naozaj viem že bije pre jedného človeka ktorého tajne milujem .  Pociťujem strach úzkosť  niekedy vášeň  všetko toto  pre teba ty mi dávaš pocíť lásky niekedy mi srdce horí vášňou . 


Niekedy sa pýtam že prečo ta milujem prečo ta zbožňujem  asi preto lebo si úžasný človek a neskutočne ta zbožňujem a priťahuje ma niečo k tebe neviem čo to je sila láska cítim že sa niečo deje vo mne  cítim tvoju prítomnosť cítim teba kde si  ale neviem to inač vysvetliť môže to byt klam ale niekedy viem že je to tak . Ale viem že ta Milujem je to silne  ako ja . Viem že som v rozpakoch a cítim že by som niekedy bola s tebou byt s tebou by bol pre mňa dar . Milovať ta je pre mňa zakázane je to vášeň je to tabu ?  Ja si to nemyslím lebo  čo príde  k tebe je láska alebo je to len vášeň alebo niečo zakázane . Pre mňa je to Nekonečná Láska k tebe a neviem ako to všetko opísať . (Slzy vyčistia dušu ) . Ale viem že stále my bije srdce pre teba .   Pýtaš sa prečo je to všetko takto   - Môžem len odpovedať že moje srdce patri tebe zbožňujem ta  ja . I ja ta z celého srdca zbožňujem  inak sa to nedá vysvetliť - Prosím nekrič na mňa nehnevaj sa lebo ja za to nemôžem a srdcu sa nedá prikázať nebud taký  usmej sa . život je taký aký je a srdcu nerozkážeš koho budeš milovať moje srdce si vybralo teba . 

ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky