Vitaj na Blogu

Tajní život podľa mňa

10.08.2021

žijeme podlá seba alebo je to tajní život . Sme len krôčik od toho aby  sme boli do seba alebo len stvorený pre seba .  Možno sa niečo zmeny  podľa teba alebo nie .  Niečo ty hovorí že máš zmeniť  ale ty to potrebuješ mať podľa seba . Áno viem že tento život ma byt o mne  ale niekto mi do srdca prenikol moc hlboko a tento tajní život je o mne . Lebo som to tak chcela mať . Tajní život môže spočívať aj v tom kto je tvojom živote . Mne prenikol medzi rukami medzí srdcom a myšlienkami   aj vo snoch aj v hlave dokonca je hlboko v duši  stále je vo mne .   život ty ide stále dokola a žiješ v tom momente ktorý je pre tebou ale uvedomuješ si že potrebuješ niečo iné , Spoznať niečo nové žít pre niekoho iného. Nemyslím si že je to  poblúznenie ale  silná  vrelá láska . Presviedčam sa o tom že žijem svoj život , ale by som ho strávila s tebou.   Tajní život podlá mňa  je síce pekný ale za to život je iný ako si ho predstavujeme . Niečo sa zmeny niečo nie riskujeme život milujem svoj život . Milujeme svoje deti milujeme seba ale predovšetkým sme my ženy ktoré  ľúbia svojich mužov . Da sa povedať že ja som tiež Zamilovaná  . len viem že  žijem svoj život a verím v sebe že sa  niečo zmení . Dakujem sile vernosti ale aj láske sklamania duši ktorá je pri mne a hovorí mi čo sa deje .

ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky