Vitaj na Blogu

Romantická Chvíľka 

16.03.2021

Karolína kde vola daniela  oznámila jej že ju hľadá Marek  . Daniela  bola zaskočená "Prečo ma hľadá nepovedal ti " Len toľko že sa potrebuje s tebou rozprávať " No dobre teda možno ho teda vyhľadám "a položili mobil . Ešte v ten deň prišla daniela  k Marek .   


Daniela  prišla k Marekovi  do jeho domu .Zazvonila na jeho  zvonček .  Prišiel otvoriť dvere  bol zaskočený že pri dverách videl daniela . "Ahoj Marek  " odvetila mu " Tak pod teda ďalej kde si už tu " Sadli si na gauč . " Počula som že sa potrebuješ so mnou rozprávať " zostala mierne nervózna . Marek   len vycítil že je nervózna Tak si k nej prisadlo . " áno potrebujem sa s tebou rozprávať " a dala jej ruku na nohu .  chvíľku len počkal a potom odtiahol svoju ruku preč . a pošepkal je do ucha " som rad že si tu " Daniela  sa otočila k nemu a  pozrela sa mu do  oči . "Už mi neublížiš Marek  ?   svojským hlasom dodala . Marek  sa len čudne pozrel na ňu a odvrkol je "Prečo by som mal "  a usmial sa ňu a chcel je dát bozk na čelo . Daniela  bol len milo prekvapená čo chcel Marek  spraviť a nechala sa uvoľniť .  "Tak pod so mnou   nechaj sa uvoľniť " Marek  sa postavil a dal ruku Daniela a  išli do jednej izby . Akoby boli pre seba stvorený . "Kam idem Marek  " Nech sa prekvapiť " odvetil je  prišli do izby videla tam posteľ a samé ruže vysypane na posteli .  Daniela  nič nehovorila . Len sa nechal viac uvoľniť a dovolila Marek  viac sa k nemu priblížiť .  Ked boli spolu v izbe Marek  sa k nej priblížil  chytil ju za bok a druhou ruku jej dal na tvar a pomaly ju otočil smerom do pravá a dali si bozk . a medzi tým hrala romantická hudba . A potom spolu tancovali . Marek  Bol s daniela  šťastný . Ako spolu tancovali Daniela  sa zatočila hlava "čo ti je " " len sa mi zatočila hlava . Pomaly si sadli na posteľ Marek  je podal pohár vody aby sa napila . "Neni mi moc "Daniela  si teda ľahla do postele a Marek  ju príkril .V hlave mal inú predstavu  ako ma tento večer skončiť . " Takto som si večer nepredstavoval veru nie " odvetil a  išiel sa niečoho napiť . Vo svojom dome mal mini bar . Otvoril ju teda a vytiahol si odtial Whisky a ulial si  a vypil to ta jeden hlt . Bol mierne naštvaný . "Tak to som si veru nezaslúžil " len odvrkol a zas si ulial ďalší pohárik . Potom zatvoril mini bar a sadol  si gauč a rozmýšľal čo ďalej . Bol Už polnoc a Marek  nemohol spať tak sa prechádzal okolo domu tak sa teda vybral hore na poschodí  kde spala Daniela  tak si k nej ľahol a pritiahol si ju k sebe a dal je bozk na líce . Potom už zaspal. Bolo  skoré ráno Marek  sa prvý zobudil  hned si pozrel na hodny a bol tam . 4.30 . kde bol hore .Po tichu sa vytiahol z izby a išiel dole schodmi . . Rovno išiel do kuchyne a spravil si kávu  a zobral si ju do svojej pracovní tam si vybavoval nijaké účty  a papiere .  Vonku už bolo trochu vidno tak otvoril okno a  aj balkón " Istotne dnes bude ten najlepší  deň "  Chcel aby dnes sa mu darilo . Počul zvuk vtákov . "čo to ma byt " len zanôtil nesprávne slová . A radšej zatvoril  balkón .a išiel sa pozrieť či daniela  hore  či sa už zobudila . Ked po otvoril dvere Daniela  sedela na posteli po tichu k nej išiel nohy si dal na posteľ a rukami sa posúval  k nej  .Ked bol pri nej dal jej bozk na krk ."Ach  čo robíš " Zľakla som sa ta . "Tak prepáč Zlatko nechal som ta zľaknúť a je ti už dobre " daniela   odvetila "áno je mi už lepšie " Tak to som rad " Boli spolu . " pod ku mne bližšie " odvetil je Daniela   si teda presadla k nemu .Boli na seba prilepení  čiže sa videli  a dotikali sa a bozkávali sa vášnivo . Ked už malo prísť niečo viac  daniela  zakričala  "prestaň stačí " Marek   sa len na ňu pozrel " prečo stalo sa niečo " Nie a čo bude potom budem mat vzťah budeme spolu "  bol s toho prekvapený   " nechaj to tak dobre " pod budeme pokračovať tam kde sme skončili " Daniela  už  nemala chuť ." Kam ideš " Nikam tu zostanem "   Marek  bol nehnevný  lebo po nej tužil cele roky a teraz sa mu tak dobre darilo "veď počkaj veď dobre môžeme vzťah "Daniela  sa k nemu otočila a dala mu bozk na čelo .A potom sa to stalo . Marek  bol nesmierne šťastný  a vedel že chce vzťah s Daniela  . Medzi Tým prišla Nina  Domu . "Kto je to "odvetila Daniela   ktorá sa skovala pod perinou  "Neboj idem sa pozrieť " Otvoril len dvere


A videl tam Nina  . "Je to len Moja priateľka ktorá tu býva so mnou " Odvetil jej . No dobre pod sem " Odvetila mu . A zas opakovali to iste .  Daniela  Bola šťastná s Marek  . Nina  v kuchyni šramotila. Potom  zašla záhrady a potom do obývačky a potom  zašla na schody a zapučila len smiech a nijaké čudne zvuky pomyselná si že tam ma Marek nejakú milenku .  Tak len pokračovala ďalej vo svoje práci . Bola vo svoje izbe  čiže sa prezliekla . Nina teda išla dole a v kuchyni a tam si spravila kávu a čítala tam časopis " Som zveda koho tam má " Marek  a Daniela  sa už obliekali . A vtom niekto zazvonil pri dverách .

 Pokračovanie na Budúce 

ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky