Vitaj na Blogu

Láska nadej a šťastie

27.05.2021


Niečo sa deje  počujem to čo je to je to len zvonenie alebo len šuchot či len šťastie  ktoré preletí okolo teda smejem sa alebo plačem neviem čo je so mnou  pod sem chyť ma za ruku čo je to to čo cítim je to smútok alebo len nádej . Všetko ide nejako ide rýchlo  . Pýtame sa prečo  je to tak opisujem svoje vnútro aké je a prečo sa to deje . Zrazu cítim ako sa chvejem ale zrazu vidím nadej  ale aj vieru vidím že sa niečo hýbe okolo mňa čo je to ako to má  opísať  Neboj sa je to len Vietor . Studený pot ma obíjal a cítila som chlad a niečo zvláštne som  zacítila  zas nevie čo je to . Neboj sa bola to len tvoja ruka . ( Zvláštne veci okolo nás sa deju ale neboj ta sa ) . Zrazu  som počula zvuky kto si klope na dvere. Nie To len Vietor . (Aj čudne zvuky sú nepríjemne kde ich počujme ) .  Ako len opísať svoje pocity aby boli v tom správnom mieste mieste . Nájdi ich v láske v Nádeji a šťastí 

ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky