Vitaj na Blogu

Zvláštne pocity

14.09.2021

Nestrácaj nadej ona sa ti vráti . Všetko sa vždy vie vrátiť spať . Len Ver svojim myšlienkam ony sú podstatne a ver tomu že tvoja duša je plná radosti alebo smútku len si podstate ver svojim inštinktom a budeš mat oveľa lepši pocit len si hovor tie slova ktoré chceš počuť len aby s toho nebola hlava. Si v myšlienkach inam alebo sa ti to len zdá alebo máš taký pocit že si zaľúbia.  niekam inam to nevadi , Len hľadaj čo hľadáš ,nestrácaj vieru ale chod ďalej , Ale Aj Smútok ta občas posúva ďalej . Búd pri seba búd verná svoji inštinktom lebo ty sama vieš čo je v tebe . Len  ty si zdrojom šťastia . Aj kde máš hlavu smútku neboj on sa ti to vytratí , Ale čo tvoja duša a hľadá východisko ale neviem kam utiecť hľadá temnotu a nevie kam skôr  lebo chce najesť toho milovaného človeka ktorý je tvoje duši on ty povie že ho maj rada . Lebo srdce nevie klamať , Aj ty bije srdce asi vie prečo lebo je to láska je to ten pravý ? Alebo nie ale ti vieš že ho zbožňuješ a miluješ v tichosti  len poviem Milujem ta a nikom to nepoviem lebo je to veľké Áno lebo len ja viem že ho mám rada .  Citujem Slova  ktoré môžu byt užitočne : Miluj toho ktorý stoji za to , Alebo Zbožňuj toho človeka ktorého máš hlboko v srdci . Smerujú tieto slova priamo k tebe . Pre mňa Áno ja viem že ho mám hlboko srdci a nadovšetko ho zbožňujem . Tieto Zvláštne pocity sú hlboko v duši skryte v srdci a s lásku ich dávme von a prídu tie najkrajšie slova ktoré si možno ešte niky nevidela ani nepočula , Lebo ti vieš že ho máš tam v srdci skryte a nikdy ti nepoviem chod von z moja srdca lebo ty vieš že ho miluješ a z lásky mu vieš dát možno všetko , Vždy plač alebo strach ti pomôžu a vyčistia ty dušu . Nezabudni že ty bije len tvoje srdce len pre neho .

ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky