Vitaj na Blogu

Odpustenie - Sklamanie 

28.06.2021
Odpustila som ty láska
Odpustila som ty láska

Nekonečná  túžba je vo mne láska ešte neodišla a viem že zatial tam je . (Niekedy v  cítim prázdno v srdci ale potom sa to objavy ale viem že ta neskutočne  milujem . Niekedy nechcem ta teba zabudnúť lebo viem že moje srdce patri len tebe možno sa to raz stratí ale verím že stále bije len pre teba a viem že ta zbožňujem . Len my prosím  nehovor že to nemôže byt takto . Viem že cítim tvoju prítomnosť aj kde to nemusí byt pravda . Ale viem že v niečom má pravdu . ( Niekedy ta počujem niekedy nie ) Neviem prečo je to tak mám v sebe dar ?    (Zas bije srdce na Poplach )  Každým dnom ta zbožňujem viac a viac je to silne ako ja nemôžem si niekedy pomôcť . Moje srdce by chcelo byt s tebou . 


Stále cítim len teba viem že to nemuselo tak byt, Ešte ta cítim si v mojom  srdci a cítim len teba láska moja .Ale viem že ta  má stala rada a zbožňujem ta . Ale láska sa vytratila možno sa vráti alebo nie . Ale jedno viem že ta chcem vidieť a navždy ta mat v srdci a milovať ta je mojim snom Ďakujem láska  si pre mňa veľký dar.  Ja  viem o tom že ta milujem  a chýbaš mi .  Viem len povedať že ta milujem inač ako pretím . Viem že moja láska k tebe je iná v tom smere že je čista je to vznešená láska pretím tam bola vášeň a veľa lásky . Teraz len úprimná láska a viem len ty len povedať že si pre mňa všetko si moja nekonečná láska . a Stále do kola si hovorím prečo si taký pekný . Verím k tomu že je božsky . Moja sila k tebe je stále taká istá cítim stále tvoju prítomnosť ale kde som ďaleko tak len trochu. (spodný článok je taký trochu iný ale tak som to cítila no prepáč mi) 


Viem ti s radosťou  povedať že ta zas zbožňujem milujem  si moje všetko si moja láska Áno viem že je to silne slovo ale ja to tak cítim k tebe čo viac si môže moje srdce priať  len teba . Len mi prosím nehovor že to tak nemá byt lebo ja ta mám rada .A viem že tvoje oči hovoria za všetko že my bijú mi do duše . Všetko je pre mňa zas ako nové a viem povedať že som Zamilovaná v inom smer je všetko zas krásne len my to zas nepokaz lebo  budem zas sklamaná len mi nehovor že to necítiš aj ty ? Možno nie ale ja áno . 

Je to niekedy silne ako ja ale nemôžem si nič stým robiť .Veľa pekných slov som už povedala už neviem ako by som ti povedľa .Len jedno vie že tvoje oči a pohlaď prenikli do mojej duše a všetko je len tak krásne .   


Poslednou kvapku môjho srdca si dnes rozpustil moje srdce a zlomil. Ale viem že stále si v srdci niečo tam ešte zostalo . Hovoríš si že to je tvoja chyba alebo len zakrývaš svoj pohlaď do svojich rúk a hovoríš nemal som to spraviť . Ja niečo ešte srdci mám stále si tam viem že to prebolí alebo nie a viem že tam niekde hĺbke  duše si počul slovo Prečo .  Alebo to tak nie je . Moje srdce sa chveje pri spomienke na teba . Láska vyprchala ale viem že moje srdce stále bije pre teba . Viem že hĺbke  duše si tam ešte ale moja hlava a oči sú prázdne . Už len viem že oči sú pre plač ale a moja duša horí ale nebudem plakať aj kde viem že som ta milovala ale viem že si stále v srdci . Moje srdce odpustilo ale ja to neviem predchyť snažím sa. Nechcem zabudnúť ale moje srdce hovorí niečo iné. Zas mi duša horí ako kedy chcelo niečo povedať , že by si mi prehovoril do duše zo slovíčkom prepáč alebo to nebolo tak ako to je teda .(Tento článok je posledný ) Možno sa niečo zmení alebo nie alebo to zostane už takto . Ale vždy sa nájdeš v mojom srdci.  Odpustila som ty a mám ta rada .



ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky