Vitaj na Blogu

Ako trávim Jesenne Dni Bonus Mesiaca

19.10.2020

Tieto dni sú niekedy dlhé a občas je nuda a tak som sa rozhodla že napíšem ako trávim tieto dni . Ráno si upracem  a rada varím tak kde sa mi ujde uvarím obed . Po obede ma oddych . Ked bolo vonku pršalo tak so si vytiahla farbičky  kreslila som si Antistresové malovánky . Moj čas na prácu je 17.OO hod alebo bol 17.30 . vždy som si našla čas pre blog . Ale teraz si vyrábam Planner čiže väčšinou som na pintereste a hladam si tam zaujimave fotky a inšpirácie do svojho zošitu. A popri svoje práci si pijem čaj . Aky je môj obludný čaj zelený s citrónom .    No kde napíšem článok tak ho vždy o 18.OO hod dám do svojej  skupiny na Fb . Aj som cvičila svoje obľúbenú jogu  alebo aj Pilates cviky ktoré mám rada . Skoro som prečítala všetky časopisy čo mám doma .  Ked sa už moc nudím a neviem čo robit tak sa občas aj namaľujem aby som bol troška pekná  :)  Nejako takto vyzerajú moje jesenne dni .  Odličujem sa robím si masáže  . Občas si fotím fotky na blogu . Niektoré fotky sú z Pinterstu .  Ale kde sú takéto dni tak rada fotím a potom ich dávám sem na blogu . 

ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky