Vitaj na Blogu

Ako si plánujem svoje príspevky

01.04.2020

Ako prvé je takže vymyslieť názov príspevku a čo budem vlastne písať ? Ak mám vymyslene všetky svoje príspevky tak si ich zapisujem na linajkový papier . Všetky svoje napady čo sa tyká blogu si zapisujem do zošitov . Vždy plánujem posledný mesiac . Pozrite si môj Aprílové články za tento mesiac a budte vidieť ako si zapisujem dátum .

1 .4. Ako plánujem svoje príspevky

7.4. Jak začať blogovať

10.4. Doplnky do domácnosti

14.4. Poviedka

16.4. Preskúmaj svoj život do Detailov

20.4. Ako organizovať Diar

26.4. Poviedka

28.4. Moje objavy

30.4. Zhrnutie Mesiaca - Bonus Mesiaca Jarná Nádala

Možno sa pýtate prečo mám taký veľký odstup od písania . Potrebujem porozmýšlať čo mám písať . A nejaký ten čas trocha aj oddychu .



Moje zošití kde si plánujem svoje články do Blogu
Moje zošití kde si plánujem svoje články do Blogu

Dátumy si vyberám postupne . Rada pracujem na blogu  nemusia to by len príspevky  . 

Môj Diár
Môj Diár

Zatiaľ neplánujem žiadne veľké udalosti  na blogu.    


ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky