Vitaj na Blogu

Západ Slnka 

13.07.2021

Najkrajšia letná vec ktorá ma mohla napadnúť je západ slnká kde pod večer si sadnem  pri mori  a počkám si tu a budem pozerať na večernú oblohu  . To je pre mňa stvorené . I kde si ľahnem pri mori a zatvorím oči tak  myslím na teba .  Večerný západ slnká bol nádherný Dakujem za toľkú krasu .  I kde je už ráno otvorím oči  a vidím tu nádheru okolo seba . Ruže na posteli  a spravene raňajky  na vôkol je prijemná hudba takto si prestavujem svoj ideálny deň a s tebou v naručí byt . Ideálna predstava v mojich snoch  je leto a tvoja vôňa a  ruže a vôňa  čerstvých kvetín . Vždy si predstavujem ten na nádherný okamih kde  ty ja sme pozerali na západ slnka a rozprávali si tie najtajnejšie veci . Zobral si ma do naručia a zašepkal si mi tie najkrajšie slová . I ja som vedľa že v tvojom naručí budem spokojná a šťastná.     Bol to len jeden deň ?  vždy sa opýtam či sa mi to len zdalo alebo nie i kde viem že to mohla byt pravda . Usmejem sa a vtedy si spomeniem na tvoj pohlaď i na to ako si sa na mňa pozrel . Po čase si na mňa zabudol  . Ale ja na teba nie vždy si zostal pri západe slnká a pri srdci .   S pozdravom Nikdy nezabudnem na teba . Bol to len Sen ?

 

ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky