Vitaj na Blogu

Zvláštne pocity 2,

20.09.2021

Citom sa rozkázať nedá . Ked ti bije srdce pre niekoho  vždy vieš že ho máš hlboko v srdci  aj to že ho máš rada zmenená že sa aj o neho bojíš , niekedy sa citom nedá  ubrániť a ty ideš svojim šťastím . I kde vieš že ho videla si šťastná  a predovšetkým si v siedmom nebi . Chvíľu sa zastav lebo nezaspíš ,Tvoje pocíti si veľké a nevieš ich zastaviť . Neboj nezbláznim sa : Veď je to len Láska . Vždy  kde si spomeniem na teba vždy sa usmejem a viem že som šťastná lebo viem že ta mám rada. Si pre mňa ten Najlepší človek na Svete . Každá jedna minúta bola s tebou jedinečná . Stále si Mojom srdci a nechcem na teba zabudnúť  lebo viem že ta Milujem . ( I kde viem že ta zbožňujem ma ta rada a ti to vieš . ) Necháp ma zle lebo ja viem že ta celým svojim srdcom milujem aj kde to boli . Láska je už taká ,  

ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky