Vitaj na Blogu

Rozhovory

30.07.2023

Tu su letne rozhovory ktore bude k dispozici pre všetkých môžete si ich prečitat dakujem za každy rozhovor ktory mi ho poskytnu .

1 life Style Ako traviš Leto a kde si bol bola a v ktorej krajine a čo sa ti tam páčilo 

2. aký film by si odporučil -a cez letne prazdniny 

3. Cez letne prazdniny  sú letne festivaly už si tam niekedy bola bol .

4. Aké mejkapové produkty používaš  v lete 

5  aké kvety sa ti páčia cez ročne obdobia 

6  bola si v lete zamilovaná .  


Dobry den vytajte na mojom blogu kde budu rozhovory - Odpovede otázky na rozhovor pýtajte sa na čo chcete dakujem .



1.Life  Style Ako tráviš Leto a kde si bol bola a v ktorej krajine a čo sa ti tam páčilo - 

moje leto je celkom fajn bola som v Mojmírovciach najviac sa mi pačilo v Nitre bolo tam celkom užasne  

 2 aký film by si odporučil -a cez letne prazdniny

Asi film by som dala na vine sú hviezdy a kohút na vine 

 3.Cez letne prazdniny sú letne festivaly už si tam niekedy bola 

Zatial som nebola, na žiadnom festivale 

4.Aké mejkapové produkty používaš v lete 

od esence lip peeling tyčinka pod oči  hydro a masky a krémy a Brow styling soap set na obočie a balzamy to je tak asi všetko mejkapy v lete nepoužívam

5. aké kvety sa ti páčia cez ročne obdobia

naj môj kvet je ruža a vždy aj bude črevne ruže sú vždy tie najkrajšie 

6. Bola si v lete zamilovaná 

No troška komplikovaná otázka ano bola som v roku 2O21  a bolo to v lete .




ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky