Vitaj na Blogu

Veľké Prekvapenie 

15.05.2021

Pablo dala Amandu hned do postele a Amandu dal lahnut  a  hned zaspala len po tichu zašepkala "dakujem ti láska " a zaspala . Pablo bol s toho len nespierane šokovaný  zo všetkého a išiel do obývačky a dala si skalničku vina a sadol si a po tichu tam pil  víno . Potom Neskoro večer si išiel ľahnúť do postele.  Bolo skóre ráno  Pablo už bol dávno hore a pripravil pre Amandu Raňajky do postele "Ahoj láska prajem krásne ráno . Položil je na posteľ tácku s raňajkami a dala jej pusu na čelo . Amanda sa len usmiala  a dodala " To je moje " áno spravil som to pre teba " Pablo na chvilu odišiel z izby . Amanda si Posunula svoju tácku k sebe a najedla sa . Pablo bol v kuchyni a upratoval . " Som zvedavý či je to chutnalo " Tak teda išiel zas hore a videl Amandu ako sa už oblieka . " Fiha aká si krásna  " odvetil Pablo  "Dakujem ti za krásnu lichôtku  " Veď predsa si Nádherná " Amanda sa na neho pozrela a podišla  k nemu a dala mu bozk na ústa . Potom spolu odišli .  " Kam ideme " Odvetil Pablo . " Nechaj sa prekvapiť . Boli už v aute kde sa ho to opýtala . Amanda pustila hudbu v aute . Cesta bola dlhá trvala 6 hodin . Išli z Bratislavy do Prahy . Amanda vedela kam ide lebo bola dohodnutá s Nicol .  čiže išli za Nicol do Prahy . A Pablo to nevedel . Chceli ho prekvapiť . " No kam idem Amanda už ideme dlho " veď uvidíš bude to prekvapenie " Medzi časom si spravili aj prestávky .  Pomaly sa blížili k cieľu . Pablo si aj pospal . Amanda šoférovala . Ked boli  na mieste Amanda vystúpila z auta aj Pablo "Počkaj nechoď " Prečo  " svojským hlasom dodal . " Stoj " Amanda zaviazala Pablovi oči " čo to robíš  Amanda "  Za chvilu sa dozvieš dobre láska " Pablo nevedel čo ho očakáva a bol nervózny cítil že niečo neje v poriadku .  Cítil že mu niekto drží ruky a potom mu Amanda dala dole z oči ručník . Pablo bol šokovaný  nevedel čo povedať len Nicol s otvorenými ústami bol v úžase že vidí Nicol . " Zmohol sa len na tieto slova " Prečo si odišla Nicol "Potrebovala som svoj život a ísť ďalej vieš " Pablo len na ňu pozeral a nevedel čo ďalej . Sedeli u nej doma čiže u Nicol . Medzi časom Amanda odišla a nechala ich aby sa porozprávali . " No povedz ako si ty na tom " Odvetila Nicol  "  Pablo si vzdychol a len s tenkým hlasom dodal  " Teraz som s Amandou a ja som v poriadku som zdravý " To som rada že ti je lepšie " zanôtila Nicol.  Pablo si pozeral jej byt a tí ako žiješ si vydatá máš deti " Nicol nebola prekvapená len sa na neho pozrela a slušne mu povedľa "Áno som vydatá a mám dve  deti " Len neveril vlastným očiam že si niekoho našla . "No dobre  " odvetil   Nicol videla že mu to trocha vadilo . "Vadí ti to Pablo "  Len rýchlo povedal  " Nie Nie "  No dobre lebo to tak vyzeralo . Medzi časom prišla Amadna ." No čo povedali ste si všetko  " Jasne " Odvetila Nicol  . Pablo sa moc netváril šťastne .  "Mali by sme už ísť odvetila Amanda "    Pablo sa len pozrel na Amandu a jeho oči  a obrátil hlavu  a pozrel sa na Nicol  "čo je " odvetila Nicol " Prečo nič " odvetil Pablo . 


Amanda  zbehla dole schodmi . Pablo sa ešte rozlúčil s Nicol , a Nicol sa mu pozrela do jeho modrých oči. " Dovidenia Pablo " odzdravila mu a odišiel .  A potom  si sadli do Auta a odišli . "Si zlata že si ma doviedla k Nicol " áno viem " ozvala sa Amanda . šoféroval teraz Pablo . Cesta bola zas dlhá .   No kde prišli domu Tak išli hned spať  boli unavený . . . Prešiel jeden celý rok    Pokračovanie na Budúce 

ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky