Vitaj na Blogu

Zdravotné Problémy 

01.05.2021

Niekto zazvonil pri dverách  Nina  išla otvoriť dvere . " Dobrý deň  je u vás moja priatelka " Nina bola zaskočená  nevedela kto jej priateľka " pod ďalej sadni si  . Klaudia si sadla a pozrela na ten dom aký je z vnútra v hĺbke duše si predstavovala že by tu bola s Marekom. Aj Nina  si sadla a k nej a a začali sa rozprávať. Marek  započul zvuky a išiel sa po tichu pozrieť  kto je tam neveril vlastným očiam a tak išiel do izby . " Neveríš kto je ju " Daniela  bola na posteli polonahá  len odvetila "Kto je tu " Je tu Karolína " čo ako je to možne " Rýchlo sa obleč  "a chod z okna dobre  " daniela   teda z toho okna išla von aby ju nikto nevidel . Marek  sa upravil a išiel dolu . " Zdravým vás slečny "Ozval sa Ahoj Marek  bola milo prekvapená že videla Marek .  Nina  sa bola zvedavá a teda sa opýtala ."Vy sa poznáte " Áno poznáme sa " Odvetila Karolína a usmiala sa na Marek   "No dobre ja vás tu teba nechám ja musím už ísť " Odvetila Karolína ."Počkaj idem s tebou " Karolína bola šťastná že išiel s ňou . Prišli k nej domu Marek si sadol na gúč . "Počkaj má  dobrý nápad " Aký Karolína " Môžeme spolu odisť " Marek  sa hned rozčúlil a zakričal "Nie " Však poriadku tak nie " Radšej sa prechádzal po byte  bol nervózny .  Po chvíľke si sadol na gúč  a potom prišla Karolína k nemu a upokojovala ho . Sadla si na jeho nohy a hladkal ho po tvarí a potom sa pobozkali .  Marek  ju položil na gauč a spravili to . Marek  sa postavil rovno k oknu a videl cele mesto . Karolína na gučí ležala a zobrala si jeho košeľu . Podišla k Marek a chytila ho za ruku a on sa otočil a dal je bozk . " Ja ta Marek  Milujem " Odvetila Karolína Pozrel sa je do oči   "Ty si moja Láska "   Karolíne to stačilo že to povedal  " Musím odisť  mám nejake povinnosti " Dobre chod ale potom sa mi vrát milujem ta " Poslala mu bozk . Marek prišiel do svojho domu . " No kde si bol bála som sa od teba "  " Však dobre odvetil " svojským hlasom . Išiel teda do izby a zavrel sa tam . Bol tam dosť dlho . Nina  sa už o neho bála tak išla teba sa pozrieť . Zaklopala na dvere "Marek  si tu " otvorila dvere do korán , Marek  kľačal na zemi a  triasol sa . Nina  ho postavila a dala ho na posteľ a hned zavolala do doktorovi . Prišiel Lekár "dobrý deň čo sa stalo " Môj priateľ sa triasol a ja som sa zľakla a hned sa vola vás " Dobre ste spravili tak  nás tu nechajte " Karolína zatvorila dvere a odišla  . Sedela a čakala v obývačke kedy príde doktor a čo jej poviem . Dvere sa otvorili . Nina cela nervózna sa prechádzala videla doktora v bielom plašti ako ide dolu schodmi . . "Upokojte sa  " Zdôraznil je Doktor " je  mu niečo " Musím vám povedať že má psychické problemy " čo aké "  "To nie jej mojom pracou ja som len  Obyčajný  doktor musíte sa obrátiť na psychológiu a iné veci " Nina bola zaskočená čo počula .  Marek  mal už mávla aj tieto prízraky :nervozita nepokoj nervozita triaška . Ale kedysi mával aj tieto : mám neobvykle dobrú náladu ., počuje hlasy . Tieto veci mala vtedy kde unášal Daniela   A  filipa 



Prešli tri mesiace a Marekovi  sa zlepšil stav . Chodil na    psychoterapiu ale aj Odborníkovi ktorý ho liečil . Chodil tam tri mesiace spolu s Nina .. Nina strážila Mareka  cele mesiace boli zatvorený doma . Mareka  ani svoj mobil poriadne nevidel ."Nevieš kde ma mobil " Nina hľadala ale všade ale ho nevidela prehľadala skoro cely dom . Nina si sadla vedľa Marekovi  na gauči a hladkala ho . "Počuj Nina vieš Otom že si moc milá a ďakujem ti že sa o mňa staráš " Nina sa na neho pozrela a usmiala " Áno robím to z lásky k tebe " Spolu sa chytili za ruky  .                                            

  Pokračovanie na Budúce 

ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky