Vitaj na Blogu

Nová Známosť 

02.03.2021

Pri dverách boli Karolína a Daniel ktorý sa tam bozkávali ale aj obíjali filip otvoril Dvere a videl  ich a bol zmetený a nevedel čo na to povedať . Tak sa nemohol na to pozerať tak hned zatvoril dvere . Medzi časom sa Daniela zobudila . "No ako to ide  budeme tu ešte dlho "ozvala sa daniela  " A filip sa pozrel na  Daniela objal ju . Potom prišiel Poručík . Otvoril dvere do svojej kancelárie . Obi  dvaja sedeli gauči a čakali na poručíka . Počuli len zvuky a vedeli že za chvíľu príde . Prudko otvoril dvere " Tak Ako " Môžeme vám povedať že môžete odísť skončili sme s výsluchom a tieto informacie nám zatial stačia " zdôraznil Poručík Daniel . filip sa postavil z gauča a odvetil mu " ďakujeme pán Poručík a podal mu ruku  .  Tak teda odišli z kancelárie Daniela  sa ešte raz otočila a k poručíkovi . Zadivila sa mu do oči ako kedy mu chcela ešte niečo povedať . filip  za chytil daniela  za ruku a potiahol ju k sede " pod daniela  už tu nemáme čo robiť " Tak teda odišli aj z dubový . A potom vyrazili do Mesta. Zabávali sa a domu prišli až nad ránom . Ked prišli domu . Otvorili si svoj dom a daniela  hned odvetila "ja idem spať " dobre chod " ozval sa Alex ktorý už bol v kuchyni a niečo jedol . Potom si sadol na stoličku a bol v kuchyni . "No a čo teraz bude som naspať "  Vytiahol si z nohavíc mobil a pozrel si sociálne site . Už sa mu zívalo . Tak potom vstal a presunul sa do Obývačky a tam si ľahol a zaspal .. Pri dverách zvoní zvonček . Zatiaľ Nikto nepočuje . A filip započul zvonček rozospatý a strapatý vstal a otvoril dvere a otvoril a hned sa mu hodila do náručia . "Ahoj láska " zakričala "  "čo tu robíš " odvetil " a bol prekvapený že videl Klaudiu . "Tak pod teda ďalej "   Zobral ju do obývačky a tam si sadli na gúč a rozprávali sa . Smial sa ale aj rozprávali  bolo to počuť všade zobudili aj daniela  . Na poschodí spala Daniela  a započula smiech ale aj hukot a to ju zobudilo . "čo to je " sa postavila z postele a obliekla sa a išla sa pozrieť čo sa deje . Ked prišla dole uvidela tam cudziu ženu ."Dobrý deň " ozvala sa   slušne odzdravila . " a Kto ste ak sa môžem opýtať " Som Klaudia som priatelka Filip  Daniela  zostala prekvapená . Netušila že Filip  ma nijakú priateľku . Ony boli pri stole a popíjali tam vínko a stále sa tam rozprali .  "No dobre tak vás teda nechám " Klaudia sa len otočila a pozrela sa na daniela   ona už bola na schodoch . "Kto to bol filip  "  podozrivo sa pozrela na jeho oči . filip  je odvetil " Je to len moja priatelka  nič spolu nemáme  neboj sa " Klaudia len čudne zazrela na A filip  .a odvetila " Len Aby " . Verila mu . "No dobre mohli by sme dnes večer zájsť na Party " filip sa len na ňu pozrel . "Kludne  môžeme "   Medzí časom . daniele  prišla za A filipom "Nikdy si mi nehovoril o tvoje známosti " " Áno viem a to bolo už dávno " Aha môžem vedieť  čo sa stalo " filip sa len pozrel do jej oči a odvetil " No dobre tak ti to poviem " Najprv si sadli na gauč a začal je rozprávať svoj príbeh .  " Vtedy som mál 15 rokov kde som ju spoznal . Spoznali sme sa na školskom klube . Chodil som do tej istej školy ako oná . Už vtedy som vedel že to je moja prvá láska. Zamiloval som sa do nej aj ona tiež . Chodili sme spolu . Ale po roku sa niečo zmenil musela odisť nepovedala mi prečo len odišla školu odložila a nechodila tam .ja som je volal nikdy mi nedvihla . Ale raz som prišiel k nej domu  otvoril mi jej otec a zdôraznil mi že už viac ju nemám otravovať , nevedel som prečo a čo sa stalo  . Jedného dna som sa len prechádzal okolo nich a zazrel som jej matku tak som išiel k nej ona vždy bola na mňa milá .Tak som išiel k nej  : a povedľa mi tieto slová Klaudia je tehotná :ja som neveril tak mi to ešte raz povedala   ujasnila ma tak že zavolala Klaudiu dole . Bol som s toho nervózny čo uvidím . Jasne som ju videl Išla dole po schodoch mála veľké brucho a tiekli je slzy . Videl som na nej že ma chce obíjať ale  je matka mi zakázala . tak som len tam len tak stál bolo mi s toho smutno ." daniela  bol tiež do plaču . len tam stála a bolo mi je ľúto že som nenahol byt s ňou .  Tak som radšej odtiaľ odišiel . A Potom som ju už nevidel ani neviem čo sa je narodilo " Počkaj " nerozprávaj zastavila ho ." ty si otcom ?  Bola prekvapená . filip  len krútil hlavou a jasne povedal "Áno som ale diéta som nevedel  15 rokov " A nebol ti to čudne že sa po toľkých rokov vrátila . " Vieš čo  že aj áno kde teraz nad tým rozmýšľam . "Možno chce Alimenty pre to diéta . " Zdôraznila daniela  .  filip  Začal rozprávaj ďalej  " Pa dlhom čase som ju videl ako  sa prechádza s kočiarom ale nešiel som k nej bola cela zmenná skoro som ju nespoznal .   Sedel som na lavičke a niekto si prisadlo nevidel som jej do oči mála slnečné okuliare ako tak tam sedela mala pri sede kočiar  a diéta . Zazrel som do kočiara a videl som tam krásne dievčatko a začalo plákať . Mal som chuť ju zobrať a utešiť ju ako by bola moja cítil som ako kedy bola moja . Matka sa postavila a odišla stále som sa na nich pozeral niečo mi hovorilo že to je moje diéta . Ale kde boli už ďaleko všimol som si že si dala dole okuliare a oná sa potom obrátila .  To bola oná a vtedy ma napadlo že to spravila naschvál že vedela kto som a nepovedala  mi nič . A vtedy som sa nahneval a odišiel som z mesta . A potom som ju už nevyhľadával a nechcel som o nej nič vedieť . Ja som s presťahoval sem a a po roku som spoznal teda tak isto ako ju v škole, Ale my sme vtedy išli do Mexcia a spoznali Mareka  . Tak to bol môj príbeh " No veru bol tažky " a objala ho .


Prudko sa postavil s povedal " Aha ona ma dnes pozvala na party " Daniela sa pozvala či by nemohla ísť sním . " Môžem ísť že " Jasne pod bude aspoň zábava .Už skoro bolo večer . Tak sa nachystali a išli von .  Prišli do Veľkého domu kde bola tá zdáva . "No čuté kde ste toľko boli už vás čakám " odvetila Klaudia Zobrala ich do miestnosti ktorá bola ticha  hostia v dome sa zabávali a dol tam hluk .  "Načo si nás sme doviezla " odvetila daniela  ona len prehodila vlasý a otočila sa k nim . a s úsmevom dodala " Zabávajte sa ľudkovia táto noc patri len nám " filip  a Daniel to bolo čudne mysleli si že ma vypite . Zabávali sa skoro do rána . Tancovali a popíjali vínko alebo nejake to šampanské . filip zazrel Klaudiu  ako tancovala medzi dvoma chlapmi užuvala si to . Pozeral na ňu . Hrala tam hudba nebolo tam skoro nič počuť . filip  sa teda vrhol medzi tých chlapov a odtrhol Klaudiu  " čo to robíš " zvrtla sa k nemu ako kedy bola na mol  " Len to aby si bola slušná dobre " odvetil je filip  "  Nepovedala nič len ju postavil na nohy a odišla bez slova .Potom išiel k Daniela vytiahol je pohár z ruky "čo to robíš Alex "Je čas ísť domu " odvetil je " No to máš pravdu tak poďme domu "  filip  bol  trochu najedovaný  na Klaudiu čo robila na tej party . Išli hned domu nikde sa nezastavili . Skoré ráno sa Zobudila Daniela a hned si spravila svoje obľúbený nápoj " Ako to vyzeráš " odvetila sama sebe . Len  zakrútila Hlavou a zrazu započula svoj mobil .Hľadala  ho všade nikde ho nevidela len počula . Mala ho v bude a na Chodbe . Zdvihla Mobil a bola to Karolína  . Pokračovanie na Budúce 

ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky