Vitaj na Blogu

Niečo Ako láska 

21.08.2020

Vždy niekoho milujeme .  (Ja a moja láska je to zložite )   . Prečo milujeme svoje idoly ?  obdivujeme ich a je to ta láska . (No ja nemám žiadnu lásku ) . Niečo ako láska  bola dávno  vždy si na to spomeniem . Na také to veci sa nadá zabudnúť . Hovorím  tomu  zamilovať sa . Každý v detstve mál svoju obľúbenú  skupinu alebo niekoho speváka herca . ( Priznávam sa od teraz mám rada Leonarda Di Capria ) . Každý z nás mala niekoho rad . Tiež sa  povie Niečo ako láska . Milujeme tích ktorý nám zostali do teraz v srdci , možno sa niečo zmenilo .My sme výra stli a máme niečo iné . ( Ja som mala rada skupinu RBD ale po čase sa to zmenilo skončilo sa to  ) Raz všetko skonči a budeme mat radi niečo iné . Lebo aj mi potrebujem rasť a vyvíjať svoje cit a iné možnosti . Ale nezabúdajte že pri nás stoja rodičia alebo súrodenci deti a ony nás potrebujú aj to je láska . Nikdy neviete čo bude ďalej . 

ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky