Vitaj na Blogu

Môj svet v obrázkoch  

21.07.2020

Niečo Nové


Možno ste už zachytili aký je môj život alebo aj svet teraz som  dala  môj svet v obrázkoch  možno sa budem trocha opakovať dúfam že nebude vadiť .  Nové Seriály ktoré som videla a ktoré boli dobre. 


Milagros Cambio Dolor
Milagros Cambio Dolor

Hudba ktorá sa mi páči 

1 . Cambio Dolor 

2. Vengo del  mar 

3. De tu Amor 

4. Que si Que si

5. Valor 

Najkrajšie pesnička od Natálie 

1. Me Muero de Amor


(Naj lepšia  pesnička ktorá ta roztancuje )

2 . Tu Veneno 



Hudba : Ktorá sa mi páči

1Regresa A Mi

2. Pata Pata 
3. Arrasando
4. Rosalinda 
5. Entre El Mar y Una Estrella
Pekná pesnička od Thalia sa mi páči 

6. No Me Ensenaste

7.  Tu y yo 

Najnovšie pesničky od Thalie ktoré sú top

1. Thalía, Natti Natasha - No Me Acuerdo

Moja srdcovka 


2. Habítame Siempre Pozrite si aj video je síce po španielsky ale je úžasná . 

Te Amo  I love you 

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡  ♡  ♡  ♡




Najlepšie Turecké seriály  ktoré som videla 



ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky