Vitaj na Blogu

Jesenný Pohlaď

11.11.2021

Aj tento pohlaď je iný  len mojím očami  ktorý je ten jesenný pohlaď a zároveň   iný ako pretím 

Pohlaď  ktorý ta spaľuje pri  myšlienke je ten ktorý ti vyrastie z tvojho srdca . Ako Má  byt jesenný pohlaď kde sa zmračíš skús dát svoj pohlaď smerom rovno a usmej sa .  Každý tvoj pohlaď môže znamenať smútok radosť alebo  šťastie . Ale aj tvoj  úsmev môže zakrývať  veľa tiež  lásku  radosť . Ale oči vždy prezradia tvoju osobnosť  Neskrývaj sa pod dekou a otvor oči do duše lebo tvoj pohlaď je vždy ten správny ,vždy sa snaž byt tým akým si postačí len kúsok šťastia a  budeš  svojim spôsobom šťastná . Ale nezabúdaj na to že tvoj pohlaď a tvoje oči sú zrkadlom že ich môžeš ich ja zákryt  rukami  tma  ta v rukách ti da silu a nadej že môžeš byt silná tvoje ruky sú silne a mocné . Tvoje Myšlienky  a osobne ty môžeš ovládnuť svoje pocity svoje túžby a tvoje oči môžu byt neuveriteľne šťastné zamilovane ale aj smútku . Veríme osudu veríme že je tu jeseň plných prekvapení ale aj to čo príde . Môžem byt svojím spôsobom šťastná  veriť tomu čo  všetko príde .Zostaň len tu pri mne stáť a ty mi povedz kam ideš . Prosím neodcudzuj ma kde neviem kde si .Ale Aj tvoj hlas aj tvoj oči sú všetkého pohľad smeruje smerom hore aj dole.  Jesenný podhľad  je ten skutočný ktorý môže byt svojím spôsobom  ideálny ale zároveň môže byť  pokojní .Niekedy  postačí aj maličkosť ktorá ty v tom okamihu  povie áno som v tomto okamihu šťastná a viem že v tvojom oku sa mihne maličkosť ale tvoja myseľ môže byt iná byt iná ale srdce môže hovoriť niečo iné . Vždy kde sa na niečo zameriam tak viem že niečo je v tvoje hlavé niečo v očiach vždy sa niečo nájde kde sa snažíme byt pozorný . Svoj postoj svoje správanie vždy môže povedať svoje správne rozhodnutia a vieme si uvedomiť po čase že to bolo správne . Stojím si za svojim rozhodnutím Jesenný pohlaď ty môže len dát ten správne rozhodnutie ktoré si budoval vo svojom srdci alebo v hlave alebo tých správnych rukách a vieš len potom len povedať áno bolo to správne a vieš že to môže byt priateľstvo  ktoré si  budoval verne a svojim citom svojim pohľadom si ukradol mňa a ja za teba .  Svojim  citom som nerozkazovala  iba ich počúvala .Ale Viem že pohľadom a svojim spôsobom  som si získala tvoje srdce  a tvoje priateľstvo je otvorené vždy . Dakujem za príležitosť ktorú som mohla mat  len pri tebe Zbožňujem ta. 

ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky