Vitaj na Blogu

Dotyk tvojich rúk 

28.07.2021

Do tvojich rúk ty chcem dať  radosť ale aj moju lásku aby si ju mohol chrániť . Len mi povedz čo chceš vedieť ja ti to dám . Len Vrelú vášeň a letný dotyk chcem s tebou zažiť .  Len ty si prenikol do mojej duše a   toto leto bude len spoločne  s Vrelou lásku . Za každým dňom budeme silní mat odvahu v tých správnych momentoch ale nezabudnime na to že aj láska je v nás ale aj tých správnych sŕdc . . Vidím do tvojich oči lásku vznešenosť nehu ale prosím daj mi ju do tvojich rúk aby som ju mohla preniesť do môjho srdca aby naša láska mohla stúpať stále hore aby sa naše srdcia streli . Dotyk našej lásky je vždy prijemný a vznešený kde sa chytíme za ruky . Vždy kde spoločne kráčame vždy započujem tvoj buchot srdca. Stretli sme sa pri Západe slnka . Nič krajšie nemôže byt . 

ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky