Vitaj na Blogu

Silne srdce 

21.06.2021

Dnes si otvoril moje srdce dakujem ty láska .  Zas mi bije srdce len pre teba nič iné tu nie je krajšie ako láska k tebe viem že ta stále milujem . I kde ta vidím hned mi srdce podskočí  tvoj úsmev je ten najkrajší dar ktorý máš .  Stále viem že si ten v mojom srdci a viem že ta milujem ešte viac . Moja láska je stále väčšia a väčšia  viem že môžem povedať že za zbožňujem. Moja láska je tá najväčšia k tebe. A viem že niekedy  sa počujeme že cítim  teba s niekedy cítim že cítiš aj ti mňa neviem  alebo ( je to klam ?) čim to je ale neustále na teba myslím. Prečo má boli srdce kde na teba myslím asi preto lebo si v ňom ty   .Viem že si mojej hlave a vidím  že si tam. A v mojom srdci si stále si tam silno búcha srdce kde viem že sa niečo deje kde zavriem oči občas ta vidím alebo len ruku na srdce a viem že ta vidím alebo len počujem . ( Môže to byt klam alebo nie ? ) Niečo vidím niečo nie prečo si tak ďaleko príď ku mne láska moja .  


(Veľa veci pekných som  už napísala  pre teba už neviem čo k tomu dodať ) stále cítim  lásku  vrelosť ale silnú predtuchu ktorá je vo mne . Nezabúdaj na to že moja láska je veľká že ta ľúbim .  Áno je to pravda veľká i kde sa ráno zbudím vždy ti poviem dobre ráno  . Silne srdce je v tom že niekedy  cítim veci nevyspytateľne  a potom sa stanú alebo nie ale po čase sa vidím všetko  ako je to môže .Láska je nevyspytateľná. Zrazu mi to dáva zmysel že to tak má byt že sme ako  kedy sme boli Spriaznene duše.  (Tak to ja vnímam ) . Nie je to moje hlave . Všetko to čo cítim je láska ? alebo len výmysel . Lebo ja  to tak verím   že tam niekedy hĺbke srdca si ty a hovoríš mi čo sa deje silne srdce bije a hovory  to čo chcem počuť . (Toto som našla ) Keď stretneme spriaznenú dušu, jednoducho to vieme. Nevieme presne vysvetliť, čo cítime a ako je to vôbec možné, avšak sme si úplne istí. Prečo? Sme navzájom na seba "napojení". To znamená, že presne vieme, čo tá druhá osoba cíti, na čo myslí a aj na diaľku sa spolu dokážeme telepaticky spojiť a vycítiť, keď sa náhodou deje čosi zlé.

ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky