Vitaj na Blogu

Je zakázane Milovať láska si ta nájde 

22.09.2021

Zvláštne je to že ti bije srdce len pre jedného človeka lebo ti ho miluješ lebo vieš že je to tak . Jedno viem že moje srdce ta zbožňujem a ja Milujem . Moja myšlienka na teba vždy zostane v srdci tie najkrajšie slova si zapamätám nedá sa to inak . Lebo  ja viem že ta neskutočne milujem . Vždy si poviem rob niečo iné ale srdcu sa nedá zakázať nemilovať . Neviem inak ale moje srdce ta zbožňujem neviem nič stým spraviť (Srdce bije na poplach kde na teba myslím ) Je zakázane milovať  nemyslim si lebo láska je vždy otvorená pre každého . Len skús byt milá a otvorená . Láska si ta nájde všade.  Slova Zbožňujem a ma ta rada môžu zametať len tie najkrajšie slova pre toho koho miluješ . Niečo maj v srdci lebo nie všetko sa da povedať jedným slovom . Každé tvoje slovo môže aj raniť alebo milovať . Ale ja chcem milovať toho človeka ktorí je pre mňa jedinečný a úžasný človek na svete , Lebo viem že ho Mám neskutočne rada . Lebo moje srdce je srdečne a milé a otvorene . Jedným slovom môžem len povedať že ta Milujem už veľmi dlho . ❤

ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky