Vitaj na Blogu

smútok v duši a láska ktorá spája 

08.11.2022

Niektoré srdcia sa zlomia v tedy  sú zraniteľne ,  v hriechu sú vždy  tvoje srdcia smutne  i kde vieš že tvoje myšlienky lietajú  všade . Aj kde vieš že tvoje oči sú na tvoj smútok v duši poznáš to čo je v tebe a budeš v tomu veriť čo pride lebo každá jedna tvoja spomienka je vždy v hlave ale aj v srdci na niektoré sa nedajú zabudnúť  . len zostaň nad vecou  a bud ta ktorú si  mal rada len ti vieš že tvoje srdce patri len len tomu koho mas najradšej . S láskou vždy ti poviem  že si jedinečný a že si ten koho ma najradšej , Len smútok je nenahraditeľný nepriateľ ktorý je vždy v tebe a potláčajú sa tí slzy z oči ktoré sú z lásky ale aj z tvoje duše .čo ti napovedia tvoje hlasý . Po dlaní ti píšem tvoje meno lásky a tvoje meno ktoré  je to najkrajšie  že ta ma rada z celého srdca . len ti si v mojom srdci len tí povedz slovom ľúbim ta a kde viem že ta zbožňujem . i kde niektoré slova sú prázdne a v tichosti len slovom tí len napoviem si výnimočný , na diaku tí len slovom dat tie najkrajšie  slova ako že ta ma rada . DAKUJEM ti za to že si skvelý a zo to že si v mojom srdci 

ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky