Vitaj na Blogu

Veršík  tajnosti 

07.06.2021

Ked ta vidím  a počujem tvoj hlas i kde ta vidím v duši moje srdce bije na poplach . Niekedy viem že cítim tvoju prítomnosť  i kde viem že si ďaleko . Neistota je vo mne kde viem že tam nie si  . Zalieva ma úzkosť  a pocit že ta vidím aj kde viem že si tam . Pravda je táka že viem  čo sa deje  v mojom srdci bije srdce len tebe nič sa na tom zatial nezmení . ( Preto tento text lebo moje srdce je otvorene ) Všetko ide  samo )  .  Znie to povedome ale moja láska ta vznáša na nebesá  Zachytím ta pevne do naručia aby si nespadol .  Možno si povieš že to tak nie je  že srdce ti to napoviem ale v duši to cítiš tak  že ti len hovorí že  ta niekto vo svete má rad . (Ak sa da opísať jedením slovom jeden človek  tak by som napásla  že je Dokonalý až moc )  V mojom zmysle je  to úžasný  človek s  veľkým  srdcom na správnom mieste . 

ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky