Vitaj na Blogu

Ako plánujem svoj Diár

01.12.2020

Toto všetko je potrebne mat v diári 

  • Ako si plánujem svoj Diár 
  • Ako si utriediť svoje povinnosti 
  • Prečo si robím pravé diár 
  • Aký zošiť si kúpiť kde chcem si plánovať


Ako si Plánujem svoj diár 

Ked  si otvorím svoj Diár mám tam kalendár na rok 2021 a pokračujem mesiacom January . Obrázky ktoré mi pripomínajú tento mesiac , nasleduje Sledovač nálad ako  Mood Tracker . Spravit si poličky na týždeň a potom si  už len písať čo potrebuješ podľa seba napísať si dní a hotovo .Som Blogerka tak potrebujem mat v diári poznámky ale aj články ktoré potrebujem tam mat . Priestor pre seba napiš  si svoje povinnosti ktoré tam budeš mat tvor veci ktoré tam chceš mat . Ja som si toto nazvala Moja Týždňová Rutina .      Niečo o sebe . Napísať niečo o sebe datum narodenia tvoje meno tvoj film proste niečo čo máš velmi rada. 



Ako si utriediť svoje Povinnosti 

Sprav si To do List kde si zapíšeš svoje úlohy ktoré chceš spravit a prípadné si ich odškrtni alebo si tam daj krížik . Je vela možností ako si spraviť pre seba čas aby si si mohla spravit poriadok vo svojich veciach . Alebo si ich zapisovať ako i ja si budem ich zapisovať do To do listu . Veci ktoré musím spraviť .


Prečo si pravé robím Diár 

Už minulý rok som mala v plane že si chcem niečo vyrobit mat niečo úžasné mat niečo čo ma robí Štastnou . Tak som si kupovala rôzne zvýrazňovače nálepky .  A iné veci ktoré chcem mat v diári . Ano hľadala som si inšpiráciu na pintereste ako bude vyzerať môj diár . 


Aký zošiť kúpiť kde chcem plánovať 

Sú veľa plánovačov na internete tak sa da kúpiť . Ja mám zošit s bodkami aj ten je dobrý na plánovanie ale kde máš doma linajkový aj tak sa da neviem  neskúšala som . Velký zošiť  čisti je tiež dobry nápad . 


Nijako takto si to predstavujem  a tu si môžete pozrieť ako vyzerá môj Diár 


Fotogaléria

P.s . Na konci mesiaca januára  vám ukažme ako vyzeral môj díár 

ďakujem za návštevu
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky